Imprimare
PDF

Ce trebuie sa facem pentru a avea succes in cariera?

Scris de Vasile Andrieş.

Evaluare utilizator: / 5
Cel mai slabCel mai bun 

Să fim ambiţioși - cu toţii ne dorim să avem succes însă nu într-atât încât să facem mereu câte ceva pentru a mai înainta cu un pas spre ceea ce ne dorim şi, mai ales, pentru a nu renunţa atunci cand situaţia devine dificilă. Ce-aţi învăţat nou în ultimul an (de studiu/de job)? Aţi fost la vreun curs nou/program de formare? Aţi primit mai multe responsabilităţi? Aţi primit vreo ofertă de la o firmă concurentă?

Să fim informați - cunoaşterea înseamnă putere, aşa că trebuie să fiţi la curent cu toate noutăţile din domeniul vostru.

Să fim demni - dacă vă lăsaţi mereu călcat în picioare, dacă nu ştiţi să răspundeţi unei provocări sau unei impertinenţe, pe motiv că „nu-ţi pui mintea cu toţi” s-ar putea să aveţi mare „succes” în... a nu fi respectat.

Să fim diplomați - dacă aţi hotărât să vă faceţi respectat, trebuie să aveţi grijă de modul în care puneţi la punct pe cineva. Tactul vine şi din cei 7 ani de-acasă la care se adaugă empatia, înţelegerea avantajelor şi dezavantajelor unei situaţii, urmărirea obiectivelor.

Să avem răbdare - ocaziile şi rezultatele apar până la urmă, asta dacă nu aţi renunţat între timp!

Să fim promnti - foarte mulţi spun că nu ar pierde o ocazie dacă li s-ar oferi. Dar dacă ne gândim ce inventivi putem fi atunci când căutăm un motiv pentru a nu face ceva... Dacă vi se oferă un post pentru care credeţi că nu sunteţi pregătit, îl refuzaţi? O persoană pregătită pentru succes nu ar pierde ocazia! Pregătirea se poate face şi pe parcurs.

Să avem stilul nostru - felul în care arătaţi, vă îmbrăcaţi, vorbiţi, gesturile, fac parte din imaginea dvs. Şi imaginea este ceea ce se vinde! Aşa că îmbrăcaţi-vă şi purtaţi-vă pe măsura succesului pe care vi-l doriţi.

Să avem curaj - cei care rămân „în banca lor” nu pot avea parte decât de o viaţa banală şi de un salariu mediocru. Toţi oamenii mari au mers, într-un punct al vieţii lor, împotriva curentului şi au riscat mult.

Să fim sociabili - ştiţi cât de preţioasă este o informaţie aflată la timp şi e bine să aveţi contacte în toate locurile care vă interesează.

Să avem umor - evitaţi să fiţi clovnul biroului. Veţi pierde respectul celor din jur. Să faceţi o glumă bună la momentul potrivit înseamnă să vă cunoaşteţi bine colegii, pentru că nu toată lumea râde la aceleaşi bancuri şi nu oricând e momentul potrivit pentru o glumă.

  • consiliere
  • test9

Legaturi Utile

Urmareste-ne